Χρόνια Πολλά σε όλες τις μητέρες!



Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Ε2  έγραψαν ένα ποίημα για τη σημερινή ημέρα. Το αφιερώνουμε με αγάπη σε όλες τις μανούλες!!!! Χρόνια τους Πολλά!!!!




Ένα ποίημα για σένα
Κάθε μέρα, κάθε φορά
Με γεμίζεις με χαρά!
Με φροντίζεις με αγαπάς
Στα προβλήματα με βοηθάς.

Κι εγώ επίσης σε αγαπώ
Εκ βάθους καρδιάς θα στο πω.
Σου χαρίζω ένα γλυκό φιλί
Να το’ χεις πάντα μες στην ψυχή.

Με φωνάζεις, με μαλώνεις
Την καρδούλα μου πληγώνεις.
Τι να κάνω φταίω κι εγώ
Ψάχνω τρόπο να στο πω.

Κάνεις όλες τις δουλειές
Αφήνεις το σπίτι δίχως βρωμιές.
Μαγειρεύεις, σιδερώνεις
Και τα ρούχα μου διπλώνεις.

Κάνεις τα πάντα για μένα
Κι εγώ δίνω σε σένα
Ένα ποίημα γραμμένο
Απ’ την καρδιά μου βγαλμένο.

Είσαι η καλύτερη μαμά
Σ’ ευχαριστώ για όλα αυτά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου